V tejto chvíli trh vyriešil nasledovné:
- stúpol počet vodičov, ktorí častokrát ani nevedia kde sú, bez GPS sa stratia aj na kruhovom objazde a spôsobujú každý týždeň často dosť vážne dopravné nehody. (zrušil sa minimálny vek vodiča a nebola zavedená skúška miestnej znalosti)
- stúpol počet taxíkov vrakov (zrušila sa požiadavka na vek vozdila)
- stúpol počet vozdiel, ktoré sa denne pohybujú v Bratislave, ktoré by tu inak ani neboli (resp. nie permanentne). Tento počet stúpol minimálne o 3000 vozdiel. Ak vezmeme, že každé vozidlo má cca 4,3m (odhad pri bežnom aute Š. Rapid) tak to je 12,9 km vozidiel na cestu. Pre tých čo si to nevedia celkom predstaviť, tak je to rada asi ako od Mostu SNP na koniec Rače.
- taxík sa stal cenovo dostupnejší ako MHD – jazdí sa pod ceny a stalo sa to už takým národným športom povedať, že TAXÍK je drahý. Nie nie je drahý, častokrát vychádza lacnejšie ako MHD, stačí ak sa zveziete viacerí. Opäť sme veľmi pomohli doprave a zelenému mestu v Bratislave. V MHD skoro prázdno, no za to samé taxíky jazdiace pod ceny s vodičmi na brigáde.
- trh spravil z vodičov v appkách a už aj v klasických taxíkoch otrokov, a to tým, že TRH menom Ministerstvo dopravy dovolilo nekontrolovateľný nárast podnikateľov v tomto sektore. Vodiči častokrát musia stráviť dlhé hodiny na to, aby vôbec niečo zarobili po odpočítaní všetkých nákladov.
- deprofesionalizácia a dehonestácia taxikárskeho remesla (nebolo to OK, ale keď bola šanca niečo zmeniť k lepšiemu prednosť dostali zahraničné korporácie na úkor lokálnych dopravcov)
- na trhu sa deje aj opačný extrém vo forme prestrelených cien niektorých jednotlivcov, čo taktiež neprispieva dobrému menu Bratislavy a taxislužbe všeobecne